Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Sempre ativo

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Não há cookies para exibir.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Não há cookies para exibir.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Não há cookies para exibir.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Não há cookies para exibir.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Não há cookies para exibir.

BLACK PRINCESS LANÇA CERVEJA EM LATA

0
1517

Black Princess expande portfólio e lança cerveja Gold em lata

A cerveja Black Princess acaba de lançar mais uma novidade para o portfólio: o rótulo Gold em versão em lata sleek de 350ml. O novo formato visa agregar versatilidade à família, que já possui versões em garrafa de 600 ml e long neck. A marca ainda assume um novo slogan: “O sabor de quem faz história”.

A Black Princess Gold é uma autêntica Premium American Lager. Com sabor maltado no aroma e paladar, possui teor alcoólico de 4,7% e amargor de 12 IBU. E vem com aquele lacre de alumínio característico das cervejas do grupo Petrópolis.

Para o lançamento, a marca investiu R$ 2,5 milhões, valor que inclui experiências aos consumidores, campanhas para o digital com creators e intervenções urbanas.

“A novidade é um convite da Black Princess a qualquer pessoa que deseja ampliar a sua experiência cervejeira. É um rótulo tradicional da marca, mas em uma versão com maior comodidade e mais facilidades para manusear, transportar, armazenar e reciclar”
Eliana Cassandre, Head de Marketing da Black Princess.

As latas já estão disponíveis nos pontos de venda com foco nas regiões Sudeste e Sul, como opção para facilitar o consumo da cerveja em qualquer lugar e ocasião.

SEM COMENTÁRIOS